Продажба, ремонт и поддръжка на компютри, лаптопи, смартфони и таблети

0877 788 688
гр. Бургас, ж.к. Меден рудник, РУМ Резвая

Гаранционно обслужване

Осигуряване на гаранция чрез сервизната мрежа на производителя

Продуктите, разполагащи с гаранционна карта, издадена от производителя, се обслужват от собствените им сервизни мрежи, както и от сервизни центрове, изрично посочени от тях в условията на гаранцията. При проявяване на дефект в рамките на гаранционния период, моля обърнете се на телефоните, посочени в оригиналната гаранционна карта, за нужната консултация. Най-често дефектният продукт следва да се транспортира директно до най-близкия сервизен център, посочен в гаранционната карта. Този център, оторизиран от производителя, поема цялата отговорност за ремонта на продукта.

Условията за предоставяне на гаранция могат да варират в зависимост от производителя и се определят от търговската политика на всеки производител на национално ниво.

За допълнителна информация свържете се с Пи Си Експерт, от която сте закупили техниката. При проблем свържете се с нас на тел: 0878 949 727

Гаранционният срок на стоката е посочен в гаранционната карта и започва да тече от датата на продажба;
Ремонти по време на гаранционния срок се извършват само след представяне на фактура (касов бон) и гаранционна карта.

1 ПРИЕМ В СЕРВИЗ
Дефектните продукти, трябва да бъдат доставени до сервизния център на фирмата продавач.Стоките, задължително следва да бъдат придружени от заявка за връщане………., копие от фактура и оригинална гаранционна карта.

2 УСТАНОВЯВАНЕ НА ДЕФЕКТ
След получаването на продукта в сервизния център, той се диагностицира от сервизните специалисти и се извършват необходимите действия за отстраняване на дефекта.

3 ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ГАРАНЦИЯТА
Мерките за изпълнение на гаранцията могат да бъдат:

Ремонт на продукта.
Частична или цялостна замяна.
Възстановяване на стойността на продукта, ако не е възможно друго решение.
Във всички изброени случаи срокът за изпълнение на гаранцията е един календарен месец.

4 ВРЪЩАНЕ НА СТОКАТА КЪМ КЛИЕНТА
След привеждането на продукта в изправно състояние, той ще бъде изпратен обратно до адреса, посочен в заявката, по куриер или предаден лично на клиента в съответния сервизен център.Времето за доставка е 48 часа в цялата страна. Възможно е някои населени места да се обслужват по предварително фиксиран от куриера график, в тези случаи доставката може да бъде повече от 48 часа.

Гаранционният срок се удължава с времето на престоя на уреда в сервиза. Този интервал се счита от момента на постъпването в сервиза до привеждането на продукта в изправно състояние и изпращането му по куриер или уведомяването на клиента, че може да получи своята техника в съответния сервиз.

Пи Си Експерт ЕООД отказва гаранционно обслужване при следните случаи:

Относно преносими компютри, таблети, смартфони, телевизори, принтери, МФУ и др.

Механични удари, вследствие на които е счупен екрана на устройството или друга част от него.
Увреден външен вид, надрани капаци, вследствие механичен удар по корпуса.
Залято устройство с течност.
Повредени портове, скъсани кабели, вследствие механично усилие и неправилна употреба.
Липсващи и повредени бутони на клавиатурата.
Видими следи от изгаряне на външни портове вследствие на токов удар.
Опит за ремонт от неоторизирани лица.
Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива).

Относно дънни платки, видео карти, звукови карти, I/O платки, fax/modem модули

Повредени пасивни и активни елементи (кондензатори, транзистори, бобини и др.)
Увреден външен вид, надраскан корпус вследвствие изтърване.
Повредено PCB (print circuit board)
Механични повреди по електронните компоненти.
Изкривени или липсващи пинове.
Опит за ремонт от неоторизирани лица.
Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива)

Относно процесори

Механично повреден кристал.
Увреден външен вид.
Механични повреди по електронните компоненти.
Изкривени или липсващи пинове.
Опит за ремонт от неоторизирани лица.

Относно RAM памет

Повредени пасивни и активни елементи.
Прекъснати и изгорели писти.
Увреден външен вид.
Механични повреди по електронните компоненти.
Опит за ремонт от неоторизирани лица.
Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива)
Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива)

Относно LAN компоненти

Повредени или липсващи куплунзи.
Прекъснати и изгорели писти.
Увреден външен вид.
Повредено PCB (print circuit board)
Опит за ремонт от неоторизирани лица.
Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива)
Всички мрежови компоненти подлежат на еднократно гаранционно обслужване. При следваща повреда се заплаща ремонт по ценовата листа.

Относно оптични устройства

Повредени или липсващи куплунзи.
Увреден външен вид, надраскан корпус вследствие удар или изтърване.
Опит за ремонт от неоторизирани лица.
Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива)

Относно твърди дискове

Повредени или липсващи куплунзи.
Повредени или липсващи компоненти.
Увреден външен вид, надраскан корпус вследствие удар или изтърване.
Опит за ремонт от неоторизирани лица.
Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива)

УСЛОВИЯ ЗА РЕМОНТ НА ИЗВЪНГАРАНЦИОННА ТЕХНИКА

Независимо, че закупената от нас техника вече не е в гаранция, ние можем да Ви предложим, бърз и качествен ремонт, изпълнен от сервизни инженери с дългогодишен опит в областта. Най-доброто решение на Вашия проблем се гарантира от индивидуалния подход към всеки един от нашите клиенти.

pcxpert.bg Ви предлага:

Диагностика и ремонт на лаптопи, настолни компютри, сървъри, монитори и друга компютърна и офис техника.
Хардуерна и софтуерна профилактика.
Възстановяване на информация.
Настройки и инсталация на софтуер.
Ъпгрейд на компютъра.